Jeżeli decydujesz się na wydruk to znaczy, że temat traktujesz poważnie.
Masz do zaoferowania szereg produktów i usług? Możesz w wersji online dotrzeć do tych bardziej medialnych, a wersją papierową zaprosić do współpracy wszystkich tych, którzy w bardziej tradycyjny sposób wolą zapoznać się z Twoją ofertą.
Katalog, teczka, długopis i wizerunek handlowca jest kompletny
Warto zastanowić się czy Twoja branża potrzebuje takiej wyprawki, ale zapewne tak. Kto bowiem nie chce sprzedawać dużo i skutecznie.
Pomysł na projekt powinien przyjść naturalnie. Ważne jest, aby zachowywać spójność grafik z innymi firmowymi projektami i dbać o ogólny wizerunek firmy. Jak handlowiec pozostawi po sobie materiał marketingowy z pewnością będzie to dobrze odebrane i nikt nie będzie miał sumienia od razu go wyrzucić, gdy projekt będzie przyciągał swoją klarownością i nowoczesnym designem.
Dbając o materiały drukowane zadbajmy też o to, aby były wykonane z najwyższej jakości
Jeżeli katalog reklamowy będzie posiadał stosunkowo niewielką ilość stron warto pomyśleć o większej gramaturze papieru na wnętrze i wyróżniającej się jeszcze grubszej okładce. Dla przykładu często spotykana w drukarniach internetowych konfiguracja papier kreda 350g na okładce i 170g wnętrze. Taki format już zrobi wrażenie na odbiorcy, a nie sprawi, że odczujemy to jako gazetkę z marketowymi promocjami.
Dodatkowa możliwość zalaminowania okładki, która też często pojawia się w opcjach będzie dodatkowym wow, warto więc i tą kwestię przemyśleć.
Tak więc wydając jakikolwiek katalog jego wyglądem i strukturą sami skazujemy go na dalsze funkcjonowanie – czy trafi na honorowe miejsce na biurku klienta czekając na pozytywne rozpatrzenie oferty, czy może od razu spotka się z ząbkami zniszczarki. Warto więc projektować z pomysłem i wydawać z pełnym zaangażowaniem i przy odpowiedniej jakości materiałach.