Biznes

Szukasz solidnych wskazówek dotyczących e-mail marketingu? Sprawdź poniższy artykuł!

Nikt nie chce, aby jego skrzynka e-mail była zaśmiecona reklamami, więc Twoim zadaniem jako marketera e-mailowego jest wysłanie czytelnikowi tego, czego naprawdę chce.

Pouczające, interesujące, a nawet zabawne e-maile powinny być Twoim celem, ale jak to osiągnąć? Kontynuuj czytanie, aby znaleźć doskonałe wskazówki od ekspertów w tej dziedzinie.Nie używaj znaków dolara ani w temacie, ani w treści wiadomości e-mail, chyba że używasz tylko jednego do oznaczenia określonej kwoty waluty. Wielu odbiorców uzna to za spam, a wiele filtrów spamu automatycznie wyrzuci e-maile zawierające ciągi znaków, takie jak „$$$”.Powinieneś unikać wysyłania zbyt wielu e-maili; wystarczy jeden na tydzień. Twoja baza klientów prawdopodobnie składa się z ludzi, którzy są zajęci i codziennie otrzymują wiele wiadomości. Jeśli wyślesz zbyt wiele e-maili, ludzie będą się denerwować i zablokują te wiadomości lub wypiszą się z Twojej listy.Wykorzystaj najmniejszą ilość grafik w wiadomości e-mail, jak to tylko możliwe, nie sprawiając, że będzie wyglądać nijako. Załadowanie grafiki może zająć dużo czasu, co może zniechęcić niektórych użytkowników do przeglądania wiadomości e-mail. Ponadto Twój e-mail prawdopodobnie zostanie wysłany do wiadomości-śmieci, jeśli zawiera zbyt wiele grafik.Im więcej wyborów umożliwisz klientom, tym lepiej będzie działać Twój marketing za pomocą poczty e-mail. Pozwól swoim klientom wybrać dokładnie to, co od Ciebie otrzymują i jak często to otrzymują; również nie żądaj od nich ujawnienia dużej ilości informacji. Ludzie będą czuli się komfortowo, jeśli będą mieć kontrolę.Dobrym pomysłem jest posiadanie łatwo widocznego linku do anulowania subskrypcji. Nie zapomnij wstawić linku do rezygnacji z subskrypcji lub umieścić go w trudno dostępnym miejscu. Twój czytelnik musi czuć, że to jego osobisty wybór, niezależnie od tego, czy nadal będzie otrzymywać Twoje e-maile, czy nie.Twórz treści, które będą interesujące i pouczające Twoją bazę klientów. Przekaz powinien być angażujący, a nie przepełniony suchą, nudną treścią. Odbiorcy z większym prawdopodobieństwem przeczytają go do końca, jeśli nie będzie zbyt długi. Szukasz solidnych wskazówek dotyczących e-mail marketingu? Sprawdź poniższy artykuł!

Gdy zobaczą, że Twoje treści są istotne, Twoja reputacja wzrośnie.Twórz własne niestandardowe szablony.

Unikaj wysyłania ogólnych e-maili, bądź kreatywny z nimi. Postaraj się, aby Twoje wiadomości odzwierciedlały aspekty marki Twojej firmy, takie jak palety kolorów i czcionki. Jeśli dołączasz jakiekolwiek obrazy, pamiętaj o dołączeniu linku do wersji tekstowej, aby osoby z wyłączonymi obrazami mogły czytać Twoje wiadomości.Nie pakuj się w kłopoty, nie dostając pozwolenia. Jest to spam i możesz zostać za to ukarany, a także odrzuceniem całej poczty, co może nieodwołalnie zaszkodzić Twojej firmie. Uzyskując zgodę na korzystanie z e-mail marketingu, nawiążesz pozytywne relacje z klientami, którzy będą wracać.Zamiast kupować lub wynajmować listę mailingową, zbuduj własną od podstaw. Możesz to zrobić, umieszczając formularze zgody na swojej stronie internetowej, zbierając wizytówki na konwencjach lub innych wydarzeniach branżowych i zachęcając subskrybentów do dzielenia się swoimi e-mailami z innymi, co może zdobyć jeszcze więcej subskrybentów.Wybierz odpowiednie, ale przydatne czcionki dla swoich wiadomości. Spróbuj wybrać rodzinę czcionek, która spełnia dwie rzeczy. Powinien odzwierciedlać Twoją niszę lub branżę, a także ton Twoich treści. Powinna to być również uniwersalna kategoria czcionek, która będzie działać na wszystkich komputerach i urządzeniach pocztowych.Pewnego dnia Ty też możesz być ekspertem w swojej dziedzinie, ale na razie musisz nauczyć się jak najwięcej, aby doskonalić swoje umiejętności i dostarczać Ci nowych pomysłów. Ten artykuł jest świetną odskocznią, ale nie zatrzymuj się na tym – ćwicz to, czego się nauczyłeś i kontynuuj czytanie, a sukces będzie w Twoim zasięgu!

Similar Posts