Biznes

Czy warto inwestować w reklamę z użyciem przypinek?

Reklamowanie firmy za pomocą różnych akcesoriów i gadżetów jest coraz popularniejsze.

To dobry pomysł na zwrócenie uwagi klientów na swoją działalność i przedstawienie im swojej oferty. Jednym z ciekawszych produktów w tej kategorii są przypinki reklamowe.

Gdzie i kiedy sprawdzą się przypinki

Czy warto wykorzystać je do zareklamowania swojej działalności gospodarczej? Jak zrobić to skutecznie i jak zaprojektować dobrą przypinkę? Już odpowiadam. Zacznę od tego, że przypinki to wyjątkowo dobry sposób na zareklamowanie działalności swojej firmy na różnego rodzaju targach lub eventach. W tego typu miejscach buttony z nadrukiem reklamowym sprawdzają się wręcz świetnie. Przypinki to również ciekawy drobny podarunek dla klientów i współpracowników, który zarazem pełni funkcję reklamowe.

Zgodnie z naszym zamówieniem, producent przypinek może zamieścić na gadżetach logo naszej firmy, drobny symbol lub hasło promocyjne. Kiedy zaś wybierzemy największy rozmiar, to zmieścimy tam równie dobrze dane adresowe czy jeszcze inne istotne kwestie. Przypinki to doskonały pomysł na zapisanie swojej marki w pamięci potencjalnych klientów i warto z tej możliwości korzystać. Szczególnie, że nie wiąże się ona ze zbytnio wysokim kosztem.

Czy warto inwestować w reklamę z użyciem przypinek?

Niedrogie, a całkiem skuteczne

Przypinki na zamówienie można kupić w ilości hurtowej, co nawet jest wskazane, gdyż im większe zamówienie tym niższy koszt jednostkowy, i rozdawać je przy różnych okazjach. Mogą one stanowić część ubioru pracownika marki, podarunek dla nowego klienta lub kontrahenta, a nawet element nagrody w konkursie organizowanym na targach firmowych. Przypinki z logo to elegancki gadżet, który nie rujnuje firmowego budżetu – koszt za sztukę na poziomie w okolicach złotówki, a jednocześnie jest miłym gestem dla potencjalnego klienta. Logo zamieszczone na takiej przypince musi być wyraźne i jednoznacznie kojarzyć się z firmą. Wówczas z pewnością zapadnie ono w pamięć ludzi i w odpowiednim momencie przyciągnie ich do marki.

Piszę to z całym przekonaniem – przypinki to świetny sposób na zareklamowanie swojej firmy i pozyskanie nowych klientów. Te artykuły reklamowe sprawdzają się od lat, bo towarzyszą nam już jakiś czas, ale ostatnio jakby zrobiła się na nie większa moda.

Similar Posts